top of page

Vær i dialog med dine kunder


Vær ærlig og gjennomført i alle ledd av din kommunikasjon.

Du vet kanskje allerede at du blir Googlet? Du blir målt og veid, sammenlignet og vurdert.

Hvordan får du vist dine produkter og kvaliteter, på best mulig måte? Dine kunder kan lett bli naboens kunder om du ikke er tilstede, vedlikeholder og pleier dine kontakter og ditt omdømme.


I dagens transparente marked kan dine kunder ved få klikk få vite alt om deg. Er produktene dine av god kvalitet? Er servicen god? Hva med prisene dine, er de konkurransedyktige? Hva leter egentlig kundene dine etter når de søker deg og dine tjenester eller produkter?

Tør du å være åpen, tør du å dele litt mer, og tør du å være ærlig og tør du å ta imot tilbakemeldinger? Det kan være gode steg på veien til å bli den foretrukne partner i ditt marked!


Identiteten din, kunnskapen den utstråler, verdiene du leverer og kompetansen du innehar er viktige pilarer i din kommunikasjonsstrategi. Det er helheten og førsteinntrykket for en potensielt ny kunde, eller tryggheten du gir til dine eksisterende kunder.


 

Kontakt: 92 22 11 32 / gryhege@uniconnect.no


bottom of page